Random Bekännelser + fula bilder

Publicerad 2013-11-12 22:46:00 i Allmänt,

Jag är en allmänt konstig person, gör konstiga saker och säger konstiga saker. Men äsch man ska inte vara som alla andra. 
 
Gillar chips lite för mycket.
 
Jag har sex syskon, tre hela, tre låtsas. 2 hundar och 3 katter. Okej inte en bekännelse.
 
Sög på tumme väldigt länge efter att jag slutat med napp.
 
Drack inte välling när jag var liten, tyckte det var äckligt.
 
Har skilda föräldrar, min mamma bor i Hässelby och pappa i Sigtuna.
 
Älskar One Direction och har sett dom två gånger, snart två till.
 
Jag går i en idrottsskola och har ingen aning varför jag valde den men jag gillar den så äsch.
 
Om jag lyssnar på musik (där man ser siffrorna när man höjer ) så måste det vara ett jämt nummer.. vet inte varför?
 
 
Inte alls fula bilder, ganska söt faktiskt. Dessa bilder tänkte jag inte lägga upp men dom passade bra till det här inlägget.  Nej nu säger vi godnatt, imorgon blir det kyrkan hoppas jag. Onsdagar är sköna, kort skoldag & börjar 12. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

16 år lever i Sveriges huvudstad

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela