St Görans sjukhus

Publicerad 2013-12-05 01:46:00 i Allmänt,

Varför jag inte bloggat idag eller igår är för att jag fick så ont i magen igår så jag nästan inte kunde gå. Så imorse åkte vi till St Görans sjukhus och fick göra lite olika tester, sen berättade dom att jag skulle operera bort blindtarmen så det var bara att göra mig hemmastadd i ett rum. Min fina vän Amanda kom hit och vi spelade yatsy och pratade lite. Mamma, pappa och lillebror var även här. Operationen gick jätte bra, var lite flummig efter men det var mest kul. Har sovit ganska mycket så nu kan jag inte sova ... Jahapp. Kollar på "how i meet your mother" brukar inte gilla det men nu är det helt okej. Dom berättade att jag kanske skulle få flyttas till en annan avdelning under natten. Vet inte varför faktiskt. Har också fått lite tabletter för att min mage är väldigt öm och gör ont. Nej nu ska jag inte babbla på, hoppas ni där hemma iallafall kan sova och mår bra! Pok.
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

16 år lever i Sveriges huvudstad

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela