Mellandagsrea + en julklapp

Publicerad 2013-12-26 23:08:08 i Allmänt,

Jag har lov och livet rullar på. Spanien om 9 dagar WIHO. Bloggen ligger åt sidan för tillfället men äsch det får ni överleva. Ja nu pågår ju den hära mellandagsrean, shit säger jag bara. Så mycket folk! PLUS att allt som är på rea är typ fult. Idag köpte jag iallafall en system kamera, ett par stövlar och nya svarta jeans. Ska fota allt bättre imorgon för nu har bara fotat skorna lite snabbt. Somsagt så kommer jag börja bogga bättre sen och det kommer komma massvis med bilder från spanien. Yey! Nu ska jag sussa så KANSKE vi hörs imorgon annars får ni ha ett bra liv, PUUUUUUSS.
 
 
Fick dessa av min halvsyster i julklapp, väldigt snällt faktiskt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

16 år lever i Sveriges huvudstad

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela