Idol finalen

Publicerad 2013-12-07 01:05:16 i Allmänt,



Innan vi åkte till Globen så åt vi på Olereys, kommer aldrig lära mig att stava till det så jäkla svårt plus att jag suger på att stava även på svenska men jaja tillbaka till det viktiga. Det vag super kul på idol bara det att jag hade lite svårt att slappna av, hade ont i magen plus att det började blöda. Men vi tog lite papper så blev det bättre. Nu ligger jag i sängen och har svalt både det ena och det andra, tabletter alltså. Så har inte så ont just nu. Godnatt! 

Kommentarer

Postat av: MATILDA

Publicerad 2013-12-07 18:06:12

kul att se finalen :)

Postat av: Moa

Publicerad 2013-12-08 16:18:12

Tyckte du det var rätt som vann?:)

Svar: Ville att Jens skulle vinna men av dom två så tyckte jag det :)
Julia Isgren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

16 år lever i Sveriges huvudstad

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela